ruubriiiik briiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiist!

Hej allihopa! Har precis kommit från dushen, och nu sitter jag i min jump in och myser.. :)
Har ju varit på träning!<3 Kul som vanligt! Har också varit med paloma! det var också kul! :) Fick en kul present från henne, En tavla! hihihi tack paloma jätte snällt! :)<3
Har också bestämt mig för att inte köpa en ipad..! Min mamma har ju en så det känns ju lite onödigt,för jag får ju även låna den ibland! ska fundera på vad jag ska köpa annars! men man måste ju inte köpa nåt annars kan man spara till nåt annat kul ju! ^^
Imorgon ska jag vara med Linnea & Johanna! Ska bli super! :)
Dom kommer hem till mig efter skolan! :) Det vi ska göra är att förmodligen baka en kladdkaka och ipada eller vara inne på datan! ^^ Sååå sociala jag vet! :) hihihih
tror jag ska hem t linnea efter det! :) Johanna måste gå här i från klockan tre ungefär..:( Så vi får skynda med kladdkakan eller vad vi nu bakar! ^^
Vet inte vad jag ska blogga om nu.. Så inlägget tar väl slut här?^^ glöm bara inte frågestunden -->
http://thecookiiemonsters.blogg.se/2012/january/askiblaski.html#comment
skrev detta här om dagen när man hade tråkigt..<3
Puss och kram skumbanan! ^^

Kommentarer
Postat av: pessys

Hur är allt med dig idag sötis?

Sjukt fin blogg du har! Kramar :D



/ http://pessys.blogg.se

2012-01-11 @ 15:53:04
URL: http://pessys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0