semlor(:<3

Hejhejj!<3 just nu äter vi semlor mums<3(: eller ja äter inte för jag gillar inte det haha<33 Iallafall så ska vi sova hos virre... <33 heheh det ska bli skojj.. godis läsk film data&blogga!(: Just nu mobilbloggar jag heheh.. jag blogga mer på datan sen jag lovar,i alla fall så kan jag berätta Lite om vad vi har gjort idag.. först så vaknade jag gick och kollade på tv en stund sen mötte jag upp virre i centrum och vi gick och kollade på kläder.. jag hittade jag en tröja på ginatricot.. kan visa den en annan gång!(: sen så köpte jag present till johanna för hon fyller juh år den 17 januari hihi<3 då fyller min mamma år också<33(: heheh.. anyway nu orkar jag inte blogga måste packa sakerna till virre puss<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0