skridskoooor<3

Hej alla underbara! Idag har jag åkt skridskor med Linnea,Johanna & Böhme!, Grymt kul var det,Bilder kommer senare från Johanna tror jag! Sedan gick jag hem till Linnea en stund, Vi hade det jätte kul också!<3 Vi gjorde väl inget specielt, flummade och såg på gamla videos från typ stenåldern..haha nä men dom var från typ 2009? jätte små!
så det var kul! :) Just nu sitter jag med datan lite.. Ska snart på träning men blir kanske ett inlägg efter! ( 16.45-19.00)
Kom just på att det är skola imorgon.. Vem orkar gå upp klockan halv sju? är tvungen eftersom jag börjar typ åtta..:(
veckoplanering..<3
måndag: -
Tisdag: Skola,träning.. Kanske vara med Paloma! ( hon har ju varit i USA ) <3 :)
Onsdag: Vara med Linnea och Johanna ;D <33
Torsdag: träning,skola :P
Fredag: vet inte! <3
Lördag: Linnea och johanna?<3
Söndag: nothing i think!<3
Det var allt för idag nu! , Bloggar ju mer senare ;)
puuuss! <3
Hittade inte världens bästa bild på skridskor då, men den får duga, BARCELONA<3
kisses:*

Kommentarer
Postat av: paloma

om vi kan vara på fredag, så vore det gryyyyymt kuuliiiigt :DD <333

2012-01-09 @ 18:17:45
Postat av: dissertation online

I want download and play in this game. It can be interesting for me.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0