So lektion..! och ingen bild detta inlägg sorry!:(

Hej! just nu har jag so lektion som rubriken säger.. Har inte mycket att säga förutom att det är JÄTTE TRÅKIIIIGT men det vet nog alla?
HAHA imorgon ska jag på bio med Paloma som ska bli awsome :D
Och på lördag ska jag vara med linnea och johanna! :) linnea ska färga håret till ljusbrunt! :O <3 Hon kommer säkert att passa i det jätte bra! :D
sen ska jag sova över osv..<3!:)
nu ska jag väl lyssna på lektionen..! och vi får se vilken dag i helgen jag har match, antigen lördagen eller söndagen, men om det är på lördagen, alltså linnea ska komma t mig efter hon har färgat håret dushat osv! och om jag har match kan jag ringa när jag kommer från matchen! :) för johanna har fest för hon har ju fyllit år! :) Men ska fråga idag på träningen när jag har match;)
hihi så efter det ska vi till dom osv..!<3
Förrsten, näst nästa måndag ska jag åka till romme med skolan..! eller alltså dom som väljde romme, SKA BLI SKIIT KUL:)!
hejdåå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0