uppsii.. Glömde veckans schema! (:

Hej igen! Tänkte köra Veckans schema en snabbis!

Måndag- Skola, träning!
Tisdag- Skola,ta det lugnt, träning!
Onsdag- Vara med JoLiVe!<33
Torsdag-skola,ta det lugnt,träning!
Fredag- skola,freeedagsmyys! :)
Lördag- Har match tror jag..! men linnea o johanna ska sova över! :) Och om jag har match kan jag inte gå på bio men då får dom göra det med emma! <3 så kommer dom efter bion! ;)
Söndag- Vakna och ha det chiiill! :)
Förövrigt så tror jag att jag inte har glömt nåt?
puss o kram skum banan! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Kolla gärna in min bloppis :) Massa kläder är till salu! :D

2012-01-29 @ 16:33:32
URL: http://apparelbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0