Veronika!

Veronika är verkligen som en lillesyster till mig, jag kan hata henne som jag hatar Linnea min syster ibland.
Alltså jag hatar juh inte Linnea&Veronika men missförstå mig rätt! :)
Behöver inte vara värsta social när du är hära, bara vara.
Jag skrattar,gråter,skriker fightas,slår dig,dampar,bråkar är glad,ledsen,arg,flummig är ALLTING med dig!
Förståååååååååå  hur mycket du betyder för mig!
Det är liksom inte som alla säger ''- ohh syster, älskar dig''
det är sant!
Kan liksom ställa mig framför henne och peta mig i näsan, inte för att jag skulle göra det men alltså missförstå mig rätt igen! :)
Nu ska jag sova, ses imorgon hejdå!
love you!
//johanna

Kommentarer
Postat av: johanna,Veronika & linnea

<3<3<3/johanna

2012-01-02 @ 18:57:00
URL: http://thecookiiemonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0